منتديات تو زوو

منتديات تو زوو (http://www.2zoo.com/vb/index.php)
-   قسم هواة الكلاب (http://www.2zoo.com/vb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   جاك كلب قوى جدا ولكن للاسف انه بلدى او مهجن من نوع تانى قولولى ايه رأيكم فيه ايه ... (http://www.2zoo.com/vb/showthread.php?t=87078)

ahmed elasmar 30-12-2008 04:18 PM

جاك كلب قوى جدا ولكن للاسف انه بلدى او مهجن من نوع تانى قولولى ايه رأيكم فيه ايه ...

هذا الكلب جبتو من سنه ونصف كان شكله جميل وهو كلب قوى جدا وبيحب اللعب جدا جدا لكن للاسف انه بلدى او مهجن من نوع تانى بس مش عارف ايه هو بس هو كلب كويس انا هديته لشخص عزيز عليا جدا والان الكلب بقى كبير عمره الان حوالى سنه ونصف تقريبا
قولولى رأيكم فيه اسيكم مع الصور

وده الفيديو وهو يلعب

احمد جالكسى 30-12-2008 04:45 PM

رد: جاك كلب قوى جدا ولكن للاسف انه بلدى او مهجن من نوع تانى قولولى ايه رأيكم فيه ايه

اخى العزيز هو كليك ماشاء الله بس هوه مهجن على بلدى علشان عصب الودان والوانه ورجله الابيض وصدره الابيض
بس انا افهمك شى اخويا ده كليه وانتا بتحبه طلع بلدى طلع اسد برده كلبك الى انته بتحبه وما تقدرش تسيبه
وبشكرك لانى اول الردود

زئيف 30-12-2008 05:08 PM

رد: جاك كلب قوى جدا ولكن للاسف انه بلدى او مهجن من نوع تانى قولولى ايه رأيكم فيه ايه

يا اخي انا اول ما بديت ربي كلاب كان كل كلابي زي كلبك بالزبط بس الوان مختلفه والانسان دائما يسعى للافضل والحمدلله الي عندي بور حاليا
كلب جميل وما تستحي من نوعه لان ليس كل الناس تقدر تمتلك بيت بول وجيرمن شيبرد روت وايلر كل انسان وحسب مقدرتوا
بالتوفيق لالك

ahmed elasmar 30-12-2008 06:34 PM

ياجماعة ده مش كلبى اللى انا بربية هو انا جبته وهو صغير واديته هدية لشخص عزيز لكن هو مش كلبى ولكن كلب كويس انا رفعتلكم الصور والفيديو عشان تقولولى هل هو بلدى صافى والا هجين من انواع تانية انا اللى مستغرب ليه ان الديل والشعر كثيف بالنسبة لكلب بلدى ومشكور على ردودكم الحلوه

العاشق الكبير 30-12-2008 06:44 PM

كلب جميل أو يارب يسعد صاحبه مشكوور على الصور

miko64 30-12-2008 06:50 PM

كلب لطيف ههههههههههه

medoakef 30-12-2008 10:32 PM

انا عاوز اعرف ايه الفرق بين كلب بلدي و كلب جيرمن الحقيقه انا محتار جدا لاني بلاقي كلاب بلدي قويه و شرسه جدا و زكيه يبقا ايه الفرق بينها و بين الجيرمن الا الشكل هو الحقيقه مدخلتش اثنان علي بعض بس انا شيفهم مش بعاد عن بعض هو انا هرجع الكلب الي كنت حطه في موضوع (اول تعمامل من 5 سنين) و هجيب جيرمن يرجي التوضيح

medoakef 30-12-2008 10:33 PM

هو واضح ان الكلب مش مهجن علي جيرمن علي حاجه ثانيه بس مش فاكر اسمها

عين الامارات 30-12-2008 10:36 PM

الكلب حلو كمبتدا لازم تربي اي شي

و بعدين تربي اشياء اكبر

medoakef 30-12-2008 10:42 PM

محدش افادني

جميع الأوقات بتوقيت GMT +3. الساعة الآن 07:51 AM.